Thanks for the memories

Jahapp, nu sitter man i en bil och rullar hemåt med sista flyttlasset från Örebro.. Känns väldigt tungt måste jag erkänna. Men men, what to do liksom? Huvudsaken är att jag mår bra igen och även folk runt omkring mig. Kommer att sakna Örebro väldigt mycket. Det värker lite i hjärtat faktiskt när man tänker på att man inte kommer bo där längre och inte kan åka ner så ofta och hälsa på alla underbara människor där nere som man lärt känna.. 

Jag har haft så fruktansvärt kul under de 4 åren jag bott i Örebro men det går bara inte att beskriva med ord. Är så glad att man har lärt känna så många härliga människor, ni kommer alltid att ligga mig varmt om hjärtat! Jag ska försöka komma och hälsa på så ofta jag kan, LOVAR! Har så mycket fina minnen från den här tiden och det finns inget som jag kommer att glömma.

Alla er som jag lärt känna under den här tiden ska veta en sak och det är att jag älskar er allihopa!

Thanks for the memories and i'll will never forget you! <3 
But remember, you do not get rid of me so easily! ;)



Kommentarer
Postat av: © sarastille

Har du sett filmen "Jag saknar dig"? :) Den går på bio just nu, och är enligt mig en av de bästa filmerna! Den handlar om att förlora någon som står en väldigt nära, och att sedan återhämta sig och gå vidare. Kika in på min blogg och kolla in trailern vettja! :) ha en bra kväll & en bra vecka.

2011-08-29 @ 20:33:08
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Bitte Kråkbo

Hej tävlar just nu en jättefin ring hos mig=) delta gärna.

kram



http://www.lovemercury.se/?p=4200

2011-08-30 @ 20:53:03
URL: http://www.lovemercury.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0