Sjukling

Näe usch o fy, nu har jag varit sjuk sen i måndags. Verkar aldrig komma till ett slut med det här. Först så fick jag feber och ont i halsen, trodde det var halsfluss men det fick jag konstaterat av sjuksköterskan igår att det inte var.. Hatar läkare över huvudtaget också för övrigt.. Så fick gå hem igen och knapra mina ipren och efter att jag kom hem så fick jag öroninflamations-"attack". Kul? Nej. Och som grädde på moset så fick jag mensvärk också... Suck. Nu har visserligen febern gett med sig lite granna och jag känner inte av örat lika mycket, men nu har jag en jävla hosta istället. Blir så less!

Nej nu orkar jag inte detta längre, nu vill jag bli frisk så nu går jag och tar en ipren och en mucoangin och slänger mig framför tvn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0