Tisdag

I helgen var jag hem till Hälsingland. Det har varit riktigt skönt vill jag lova! Åkte hem på torsdag-eftermiddag och var tillbaka i Frövi på måndag morgon. I fredags så va jag med mamma, Jimmy och Olle till Söderhamn en sväng, efter det så åkte jag hem till Tobbe och umgicks med han ett tag :)

På lördagen så gick jag upp vid halv 9 på morgon för att gratulera lillebror som fyllde 11 år. Efter det så ställde jag mig och gjorde i ordning 2 smörgåstårtor och en vanlig gräddtårta. Det tog någon timme vill jag lova, men de blev riktigt lyckade! :) Senare på dagen blev det kalas och när alla åkt hem så gjorde jag mig i orning för att dra på förfest hos Stephanie och sedan vidare mot Tuppenz och se Hardcore Superstar. Men jag fixade även mamma innan pga. att hon skulle iväg på en fest i Kilafors, hon fick lite 80-tals tema eftersom att de skulle klä ut dig! Lördagskvällen var riktigt rolig och jag var väl hemma runt halv 3 på natten men satt vaken till 4 ungefär, haha! Just ja! Jag fick hålla i en orm på förfesten också! Jag hade aldrig gjort det om jag varit nykter vill jag lova, haha! (Bild finns längre ner!)


Söndagen så vaknade jag runt 11 och var lite småseg hela dagen. Var till farmor och farfar och klippte dem en sväng och sedan gick jag hem till pappa igen och slöade framför tv tills en kompis kom förbi nån timme :)

Det har varit fullt upp under hela helgen i alla fall. Men nu är man tillbaka till verkligheten igen...Suck.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0