2. Min första kärlek

Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka denna punkt. Vet inte om jag ska tolka det till en människa, djur eller en sak man har. Men jag tolkar detta till en människa i alla fall.

Min allra första kärlek jag hade vad på lågstadiet. Tror det var när jag gick i 2:an eller nått. Då blev jag "ihop" (som man sa då i den åldern) med en kille som jag känner än idag vid namn Rasmus Marken. Om jag kommer ihåg rätt så var vi tillsammans 7 eller 8 gånger under hela låg och mellanstadiet. Kommer även ihåg att folk brukade jävlas med oss och säga att vi skulle vara tillsammans hela livet och skaffa 8 barn och en jädrans massa djur och bo på en bondgård. Båda hade ju djur så det räckte och blev över hemma och vi har alltid varit djurkära om man säger så. Så det var väl därför vi blev lite retade för det, haha! Jag tror även att jag var ca. 1-1,5 huvud längre än vad han var också. Men i dagens läge så är jag kortare, haha! Rasmus är i alla fall en riktigt snäll och bra person :)

That's it!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0