3-1-11

Jaha, så var 2010 över och nu får vi börja vänja oss att skriva 2011 istället. 
Nyår firades hemma hos Madde med massa trevlig folk! Hade så fruktansvärt kul den kvällen!
Tack till alla som var med och gjorde den kvällen lyckad! :D

Men dessvärre så fick jag besöka akuten efter tolvslaget.. Mitt hjärta failade igen.. Kommer ihåg att jag gick med Louise och Matti och att jag fick så fruktansvärt ont i bröstet. Sen däckade jag, troligen, eftersom att jag inte kommer ihåg mer efter det förrän jag vaknade upp på sjukan. Har fått höra av Louise m.fl. att jag slutade andas där ett tag och de kunde inte hitta någon puls på mig heller så de fick köra hjärt-och lungräddning. På sjukhuset så tog de EKG och blodprover med världens största kanyl.. fasen vad ont den gjorde. Men alla värden visade bara positivt så jag fick åka hem igen efter ca. 1,5 timme.. 
Idag mår jag bra, men jag känner mig inte helt 100%. Liknande händelse hände ju mig för några veckor sedan också, men inget "fel" kunde hittas då heller.. Men NÅTT fel måste det ju vara, annars skulle väl inte detta hända? Usch, jag hatar det här...
Men tack till alla de som ställde upp för mig i fredags, det betyder ska ni veta! <3

Det blev iaf. ett bra slut på året men inte en så fullt bra start på det nya.
/ A
2010
2011...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0