7. Min bästa vän

Min bästa vän är nog min mamma. För hon är den enda jag kan lita på till 110%. Hon förstår mig så himla bra och jag henne. Visst, många tänker säkert att man kan väl inte ha sin mamma som bästa vän. Men varför inte liksom? Vi är så himla lika till både utseende och på sättet. Såg ni förresten? Jag erkände att jag är lik min mamma! Så ni som har sagt att jag är lik henne utan att jag har hållit med, där har ni, nu är det erkänt, haha! Men i alla fall, jag och min mamma pratar om nästan allt med varandra och vi förstår varandra på ett sätt som ingen annan kan. Sen är det en liten mysko grej, för vi kan typ känna av varandra, även fast jag bor 30 mil bort. För om jag känner att jag börjar på att bli sjuk/förkyld och pratar med mamma om det en dag och nästa dag så känner hon sig exakt lika dan som jag gjorde dagen innan. Sen är min mamma så att hon kan heala på något sätt, för om vi pratar på telefon och jag t.ex. är sjuk, har ont någonstans eller liknande och berättar det för henne så kan hon säga att hon tar bort allt det som tynger ner mig och dagen efter så är jag bra igen! Visst det låter knas men så är det! Vi känner liksom av varandra på något sätt, svårt att förklara men har försökt i alla fall. 
Men min mamma är nog min bästa vän genom livet!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0