Måndag.. det säger väl allt?

Jahapp.. då vare måndag igen. Behöver jag säga mer? Har sovit som en kratta inatt, varmt så inåt h*vete och vaknat hundra ggr och haft skitsvårt att somna om. Och när man väl somnar så drömmer man askonstiga drömmar som t.ex. att jag är med barn och får missfall och ut kommer en.. läsa noga nu.. en FISKPINNE !? Hur sjuka drömmar får man ha egentligen?

Vaknade iaf. 06.45 men snoozade till 07.30. Vaknade igen och fick kasta mig in i duschen, sminka mig, käka frukost och sen åka iväg till jobbet. Känner att jag har varit på sisådär superhumör idag..NOT.

Börjar även komma in i en ännu en till deppretion  tror jag... Har varit glad ett tag nu och inte tänkt så mycket på allt runt omkring, men nu börjar det komma tillbaka sakta men säkert igen.. Det suger vill jag lova. Det är så j*vla tråkigt att känna så som jag känner eftersom att jag inte vet vad jag ska göra.. Allt är så j***vla komplicerat. Hatar det. Önskar att det kunde få bli lite lättare och gå mot ljusare tider snart, bara för ett tag. Orkar inte med allt det mörka och alla tunga tankar och funderingar.. 

Jag kommer nog inte stanna länge till, tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0