Måndag

Ja nu var det ett tag sen jag skrev här märkte jag.. sämst på det här jag! Men jag tänkte väl ta och berätta lite om vad som hänt under de senaste veckorna iaf!

Jag har ju börjat jobba hemma i Hälsingland på Frisyr Smedjan som ligger i Stråtjära. Så är inne på min 3:e vecka nu och det känns riktigt bra faktiskt! :D Har nog inte varit såhär glad på jag vet inte hur länge! FINALLY a happy face again! Har gjort balfrisyr och grejer med, AWESOME!

Jag har träffat en maaaassa gamla vänner som man inte träffat på flera år och det känns hur kul som helst att man har kommit hem och får träffa alla igen! :D Jag har nog saknat Hälsingland mer än vad jag har trott ^^

Jag tvättade bilen förra helgen men 2 dagar efter var den lika skitig igen så jag kanske ska ta och tvätta om den igen nu när det har regnat och pollen har försvunnit lite mer :P Får se om jag är så pass duktigt att jag orkar göra det eller inte ;) Haha!

Jag har badat 2 ggr på en vecka också (!?). Herregud det trodde jag verkligen inte, har ju blivit värsta badkrukan på sista tiden :P Jag som var som fisken i vattnet förut!? ;o Men men, 2 ggr är iaf bättre än 0 :D

Har festat några gånger under den här tiden också, och varje fest har det alltid hänt någe. Som t.ex. ramlat ner från en soffa rakt ner på en flaska så att man fått blåmärke på röven, ramlat och satt sig rakt i en sophink så den blev helt "sop-slut" ;), spräckt ett par braller, badat och flummat runt! 

Har även varit och fiskat med Stiffy en sväng men utan någon fångst, men va iväg och fiskade med Linus och min lillebror häromdan och jag fick 3 gäddor och en abborre! :D AWZUUM! Fick flest fiskar av alla ;) Mohahaha!

Näe nu kan jag inte sitta här och skriva mer, inte ens hälften har väl orkat läsa det här osammanhängande inlägget :P Men men, NU har jag då uppdaterat så det heter duga iaf! ;D

Ha en trevlig dag i regnet! Pööööss!


Kommentarer
Postat av: Johanna

här är det sol & blå himmel :D :D

2011-06-13 @ 11:59:08
URL: http://livetutandiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0