Onsdag

Yes, nu är det onsdag och nu har jag snart gjort färdigt för denna vecka. Nästa vecka jobbar jag tis, ons och tors (på min födelse dag!?) Så på torsdag (23:e) ska jag inviga systemet efter jobbet, haha! ;) Och sen på fredag (24:e) äre fest hos mig! :D

Min lilla älsklings-Louise kommer upp över den helgen också, finally! :'D Som jag har saknat den bruden! Är ju iofs. bara en månad sen vi skildes åt i Frövi men känns som en vecka bara för att tiden rinner iväg!? Men det ska bli grymt kul att hon kommer upp och flummar runt med mig! :D Har saknat dig bruttan! <3

Jag måste bara skriva att jag är GRYMT sugen på att åka till Leksand Sommarland i sommar. Har fan inte varit där sen jag var liten!

Näe nu har jag inte tid med detta längre! Nu tar jag helg! :) PÖSS!



Louise & Jag på våran student 2010 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0