Tisdag

Nu äre tisdag och helgen som var har varit rent ut AWESOME !! I torsdags fyllde jag 20, tog "system oskulden" och fick en massa bra grejer och pengar och Louise kom upp för att stanna över helgen! :'D Vi åt lite tårta och gjorde iordning jellyshots med Linus, Tobi & Anna som vi skulle ha till fredagens roligheter!

Fredagen jobbade jag på förmiddan i några timmar, sen bar det av hemåt för att göra oss iordning för kvällens fest som blev kanonkul ! J*vlar vad roligt vi hade :D Tack till alla som var med och gjorde min kväll ! <3

Lördagen så blev det bakispizza för min, louise och linus del och sen blev det bara slappa hela dagen för att senare på kvällen mysa med lite öl, vin & choklad.

Söndagen så skjutsade vi ner Louise till Gävle för att hon skulle tillbaka till Örebro igen. Så tack för den här helgen stumpan! :D <3 Nästa helg kommer jag ner till dig istället ;) 

Jag har upptäckt att jag är helt slut om kvällarna när jag ska lägga mig pga. att jag har fått så fullt upp sen jag flyttade hem!? Det är jobb och man umgås med så mycket gamla kompisar, sjukt roligt! Har även varit iväg och fiskat en väldans massa gånger också. Fick upp 3 gäddor och en abborre när jag var iväg med linus och min lillebror för nån vecka sen :D AWZUM !
På torsdag blir det förmodligen/förhoppningsvis Leksands Sommarland med Linus, Steffi och Jimmy. Kommer nog bli skitkul eftersom att jag inte varit dit sen jag gick i 4:an tror jag? :D

Så det finns lite planer för den här sommaren också även fast jag inte har någon semester ;) hähäää!

Men nu har jag inget mer vettigt att skriva så.. HEJSVEJS!
PÖSS


btw.. gjorde en liten beställning från junkyard tidigare idag också. Bl.a. linnet som är på bilden under och lite annat, Aweeeeesome! Hoppas att det kommer fort! ;D HÄHÄÄÄÄ !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0