Heeeelg

Finally friday! Så om några timmar tar jag helg och ikväll blir det förmodligen utgång med brudarna! Shake it, Shake it!! ;D

Men i alla fall så gick jag upp klockan 6 imorse för jag skulle iväg till verkstaden med bilen klockan 7!?! Herregud va tidigt säger jag då bara.. Men det gick iaf bra, va någon slang som skulle bytas, (insuget? utsuget? nått i den stilen hette det tror jag.. är inte så bra på det där) haha ;)
Imorn ska jag lämna in den på verkstan igen pga. att kamremmen ska bytas ut också. Så blir utan bil tills på måndag eftermiddag, men jag klarar mig nog :)

Jaja, nog babblat om min skruttbil !! It's not entertaining at all...

Men näe, nu orkar jag fan inte skriva mera! Har dessutom inget vettigt att skriva.. så bajbaj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0