Söndag

Just nu håller jag på och packar lite kläder m.m. och han insett att det kommer bli fullt i bilen på fredag... Shit, jag fattar inte att jag verkligen har så mycket kläder, skor m.m. men ändå har man inget att ha på sig!? Sjukt. En hel flyttkartong med bara skor, 1 flyttkartong + en resväska med kläder (blir ev. en till låda) och sen ska alla frisörgrejer med hem också.. damn it. Men men, tur att man har en combi så man förhoppningsvis får plats! haha!

Nog om det, tänkte ta och berätta lite om vad som hände i helgen. 
I fredags blev dt utgång med Louise, Johanna & Karro. Träffade massa goa människor så den kvällen tackar & bockar jag för!

Lördagen så va jag och Louise in till stan och kollade lite på discgolf men åkte sedan hem till henne på eftermiddagen. Kring 18 åkte vi på tjej-mys-middag hos Seat Ni & Seat Foung. Det var riktigt trevligt och jättegod mat blev det! Köttfärspaj med sallad och cheese cake till efterrätt, Omnomnom!

Idag (söndag) så vaknade jag hos Louise vid 11, åt frukost och åkte hem vid 12.30. Sen har jag börjat packa lite smått. Ska även tvätta idag.. så det är en sån här seg-söndag.

Men men, nu äre bara 4 dagar kvar att jobba sen bär det av norröver. Ska iofs. tillbaka till Örebro den 24 maj och stannar till den 29:e. Så om nån vill hitta på någe under de dagarna äre bara att säga till ! :) Ska väl på Yeah-festivalen 27-28-29 iaf. :) Så det blir nog nice!

Men nu ska jag ner till tvätten så nu har jag inte tid med det här längre!
Pössheeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0