Tisdag

Ja nu är det tisdag och det är bara 10 dagar kvar tills jag ska ta bilen själv upp till hälsingland med mina frisörgrejer etc. Läskigt att åka helt själv ca 33 mil ... har ju liksom inte lyckats fått med mig någon som vill offra sig att följa med ^^ Så om någon är sugen på att följa med så säg till ! Jag vill verkligen inte åka sjäälv! :D :O 

Men nu är det iaf bara 9,5 dag kvar att jobba här på Salong La Fayette. Fr.o.m. 30/5 är det Frisyr Smedjan i stråtjära som gäller :) 
Jag har fortfarande inte fattat att jag inte ska jobba kvar här nere utan att jag ska faktiskt flytta hem igen och börja jobba där istället. Kommer nog inte fatta det förrän den dagen jag börjar jobba i stråtjära.. Men det blir nog kanoners! Ska ju försöka att åka ner till Örebro minst 1-2 ggr i månaden iaf, kan ju liksom inte flytta härifrån helt! ^^ Finns för mycket goa människor här som jag inte tänker släppa taget om <3

Men iaf. Den snälla lilla människa som vill följa med mig upp får gärna säga till så snart som möjligt! (A) Det gäller från antingen den 20:e eller 21:a till den 23:e eller 24:e. I need som company! ^^
Ni får en liten fulbild också ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0