1-11-11

1:a November idag.. Det betyder att det är 30 dagar kvar till december, då äre det inte långt kvar till julafton och nyår !? Vart sjutton tar tiden vägen !? Hinner ju inte med längre... 

Helgen har varit riktigt awesome i alla fall ! I fredags va jag och linus ner till Gävle och hämtade upp Louise som kom med tåget. Det blev myskväll med vin och godis och massa prat.
Lördagen hjälpte Louise mig att färga mitt hår rött igen och jag klippte henne lite granna. Senare var det bara att göra sig iordning för utgång med Linus och Jimmy. Det var faktiskt en riiiiktigt rolig kväll som slutade kring 4 (?) på morgonen. Haha! 
Söndag blev det äta pizza och bara slappa järnet! Vid 15 på eftermiddagen tog Louise tåget tillbaka till Närke igen :/ Men nu är det inte långt kvar tills vi ses nästa gång igen! :D Sista helgen i november smäller det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0