Måndag

Ja då var det måndag igen. Denna måndag gick åt till att jobba, slå in julklapp och träna. Jobbade mellan 11.00 - 16.30 idag, sen åkte jag hem, åt, fixade en julklapp och va iväg och träna en sväng med mamma. Så just nu så sitter jag här och precis ätit en hemmagjort smoothie på Bollnäsfil, banan, hallon & blåbär. Mumma! :D

Att bero på träning så är jag sjukt taggad på att försöka komma iväg och röra på mig varje dag i veckan, sluta äta massa onyttigt och framför allt, håll i er nu.. SLUTA RÖKA! För nu j*vlar ska det bli andra bullar här. Trött på det här lata livet man haft nu sen man slutade med fotbollen... Usch, känner mig så äcklig ibland så att jag bara vill kräkas på mig själv. Men nu ska det bli ändring, det kan jag lova!

Men nu ska jag ta och varva ner lite med en dusch och sen spela lite the sims tror jag.
Sounds like a plan! ;)

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0