Monday

Idag är det måndag och jag har varit ledig hela dagen. Så jag passade på att städa hela nedervåningen innan mamma kom hem och hon blev överraskad i alla fall :) Så ett plus i kanten för det.

Sitter just nu och väntar på att Linus ska komma hit så att vi kan gå och gymma en sväng. Så medan jag sitter här och väntar så kollar jag runt på lite skor och jag har hittat ett par som jag har suktat efter så himla länge men inte kommer ha råd med på ett bra tag framöver (jul-fan kom i vägen...) 899 riksdaler går de lös på.. Typiskt. Hittade även ett annat par som var riktigt snygga men de var också lika dyra.. Ännu mera TYPISKT. Typiskt, typiskt.. Määän.. tomten kanske kommer i år eller? Man kan ju hoppas!


Dessa skor är från Brandos.se

Dessa skor är från Heppo.se
*DRÄÄÄGGEL*

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0