Torsdag

Tjolahopp i blåbärsskogen!
Idag är det Torsdag och det betyder att imorn är det fredag och helg! Wihoo! 

Denna dag känns som att den kommer att gå extremt segt fram, usch.. Kan inte tiden bara ruuuuusa förbi istället!? Idag iaf.
Imorn fyller Linus år så då ska vi ut och äta med hans föräldrar och syskon så det kommer nog bli mysigt :) Lilla pluppen blir gubbe stackarn, hela 22 år! Haha ;) 

På tal om Linus så skrämde jag skiten ur honom igår! Haha gud va kul det var! Jag höll på och kittlade honom som bara den innan vi skulle sova och sen skulle vi gå och borsta tänderna. Jag smet ut före honom från mitt rum och gömde mig under biljardbordet som står utanför mitt rum på övervåningen. När han kommer och går förbi så sträcker fram handen och nyper honom i benet och han hoppade tamejfan högre än biljardbordet och skriker som en tjej! Hahahaha, herregud vad jag skrattade!! Fick nästan ont i magen, hahaha!

Nej nog pratat om det, förlåt pluppen men det var faktiskt riktigt roligt! ^^

Vad ska jag göra idag då? Idag ska jag jobba, försöka städa lite här på salongen också, sen hem och göra nånting.. men vad vet jag inte.. Får väl se om jag kommer på någe.
Men nu har jag inte tid med detta längre. Vi höres när vi synes!

/ Anntonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0