21 - 4 - 2012

Jaha, nu har en vecka gått IGEN. Men det har inte varit vilken vecka som helst utan jag har haft den bästa veckan på länge! Har varit i Sälen med Louise och hennes föräldrar och åkt bräda. Hur j*vla kul som helst! Fy sjutton vad bra vi har haft det! :) 

Sitter just nu på tåget från Borlänge på väg till Gävle och sen vidare mot Kilafors. När jag väl kommer hem så ska jag byta väska + innehåll och dra mig upp mot Sundsvall där jag, mamma, lillebror och mammas sambo ska spendera natten på hotell. Imorgon ska jag iväg på en frisyrvisning för baluppsättningar, så att man får lite ny inspiration tills det är dags för alla frisyrer som ska göras till balen! Det kommer bli skitkul!

Men som sagt denna vecka har varit riktigt kanon och har en massa bilder som förmodligen kommer att läggas upp inom en snar framtid! :) Tack för denna vecka Louise och hoppas vi ses snart nog igen! PUSS!


Kommentarer
Postat av: dite

hoppas att du har en toppen dag sötis :D

2012-04-28 @ 00:27:58
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0