Torsdag

Lördag idag och vi har varit iväg på western dagen i Holmsveden en sväng. Va inte så mycket men alltid något..
Fick påbackning om att jag skulle uppdatera min blogg oftare utav min f.d. kollega, så jag tänkte att jag får ta och uppdatera lite då ;)

Vad har hänt i sommar då? Ja, det vet jag knappt själv för tiden har gått så otroligt fort! Är ju snart september!? Nej men jag har jobbat i stort sätt hela sommaren och bara hittar på saker på helgerna. Bl.a. Så har jag varit ner till Örebro och hälsat på Louise, besökt Furuviks parken, kollat på cykling i Alfta bike park, grillat och lite annat. Det har dock inte blivit många stunder liggandes ute i solen denna sommar, tråkigt nog. Faktum är att jag bara har jobbat när det har varit kanonväder och varit ledig när det har varit, rent ut sagt, skitväder.. Tråkigt men sant. Får hoppas på att nästa sommar blir bättre! :)

Just nu sitter jag hemma hos mamma och dricker kaffe :) hörs vidare!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Fd kollega

TACK =)det var kul att läsa nåt nytt.....Kram

2012-08-26 @ 13:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0