12-01-16

Idag är det måndag men jag är ledig idag och imorgon, jobbar ons-tors-fre. På onsdagkväll kommer Linus äntligen hem efter sina 2 veckors långa semester i Thailand !! Ska bli så skönt att få hem honom! <3 Har tagit hand om hans katter under tiden han har varit borta och idag så va jag dit och bytte i kattlådan också passade jag på att städa lite grann när jag ändå höll på :) Tänkte kan va skönt för honom att få komma hem och slippa städa på en gång ^^ Stökkatter! haha :)

Har även varit iväg och solat idag med mami. Det var riktigt skönt, mina eksem kilar inte lika mycket efter det heller. Men jag kommer väl ändå vara blek som en fis om man ska jämnföra med Linus när han kommer hem -.- "Tjena albylen!" men men.. snart sommar ;)

Torsdag eller fredag så ska jag iväg och träffa min ev. nya revisor också. Orkar inte hålla på och bokföra allt själv nu längre. Mycket skönare att ha någon som kan göra det åt en :) 

Har nog inte heller sagt att jag ska få ta över salongen som jag jobbar på i slutet av maj pga. att hon jag hyr stol av nu ska sluta :/ Tråkigt att hon ska sluta förstås men det kommer nog att gå bra ändå! :)

På tal om annat.. så funderar jag på att färga håret mörkt igen. Men jag är osäker för nu har jag ju fått till det röda jag ville ha, men känns på nått vis som att mörkt är min grej även fast jag trivs bra i rött. BESLUTSÅNGEST.


Kommentarer
Postat av: Laman

Men va kul att du ska ta över salongen och det kommer gå bra, det har du ju inte sagt toka :D <3

2012-01-16 @ 17:47:35
URL: http://lifeaslouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0