3:e Januari

Ja nu är vi redan inne på den 3:e dagen på 2012.. Förstår inte. Det var ju nyss julafton? Sommar hade vi ju igår.. Herregud vad tiden går. Men men, så är det iaf.

Jul och nyår har varit helt suveränt i alla fall. Julen spenderades med familj och släkt och även Linus familj. Riktigt mysigt var det.
Nyår spenderade jag och Linus uppe i Sälen med hans kusiner med familj. Va framme i Sälen runt 21.30 tiden på fredagkväll. Lördagen va vi till Hundfjället och åkte lite snowboard och skidor allihopa. Senare på kvällen blev det revbensspjäll och klyftpotatis. Riktigt gott var det! Sen blev det att förtära lite alkohol i väntan på tolvslaget. Efter att vi skjutit raketer runt tolv så drog vi ut på krogen och dansade och hade riktigt kul tillsammans! Söndagen åkte vi hem runt 12-13 tiden för att komma hem hyfsad tid.
Det blev en riktigt lyckad helg med mycket skratt och trevligheter måste jag säga! Tack för det! :)

Idag åker Linus, hans mamma och hans syster till Thailand i 2 veckor.. Lagomt fuskigt. Jag vill också sola, bada och inte sitta här i skittrökiga-snöblask-sverige !! Känns tungt att han ska vara borta i hela två veckor, så jag kommer inte få se honom förrän den 18:e tror jag det var (?). Surt.  Får se vad jag hittar på under tiden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0