Fredag..

Shit! Det är ju fredag idag! Igår trodde jag att det skulle vara onsdag eller nått.. Herregud vad tiden går! Skönt med helg iaf! :) 

I onsdags kom Linus, hans lillasyster Linnéa och deras mamma Monica hem från Thailand. Jag blev så glad att jag nästan grät! När Linus kom innanför dörren så kände jag knappt igen honom!? Hade en stilig hatt och ett linne på sig och var ju brun som en pepparkaka. Inte kom jag ihåg att jag hade en sån snygg karl!? :D efterlängtad var han iaf! ^^ 
Fick även lite presenter från Thailand, (jag som sa till att jag inte skulle ha något!?). Fick en jättefin fotoram med elefanter, en ny plånbok (med huuur mycket plats som helst i!), en t-shirt och ett linne. Allting va så fint! Det tackar jag så himla mycket för mina gofisar! :) <3

Längtar tills jag slutar jobbet idag så jag får åka hem och gosa igen! ^^ <3


En bild på t-shirten jag fick av älsklingen, så himla söt! :) (Synd på dålig kvalité och pose bara..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0