Vitt

Tisdag och det betyder att imorn är sista jobbdagen för denna vecka, sen jobbar jag inte förrän onsdag nästa vecka och då kommer älsklingen hem från Thailand! Så jag hoppas att morgondagen och de resterande dagarna går riktigt fort nu! :D

Men på tal om annat så håller jag på och målar om min sängram. Från någon ljus träfärg med gråa detaljer till vitt med svarta detaljer. Ska även försöka få ditt någon svart text på själva gaveln också är det tänkt. Lägger upp före och efterbilder när det är färdigt! :)

Jag har även kommit på att jag skulle vilja gå en bartenderkurs på 4 veckor i Rhodos. Tycker det verkar asroligt! Men jag vet inte om jag skulle vilja dra iväg på det själv utan jag skulle gärna vilja få någon med mig i så fall. Så om nån är sugen så säg till vettja! :D

Det här blev ett väldigt blandat inlägg må jag säga.. men måste man skriva av sig så måste man! 
Men nu blire iväg och släppa in och mata katter! :)

C ya!


Kommentarer
Postat av: Miss Dior

Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, en egen stil - tips. Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0